Lara

Lara

torstai 12. joulukuuta 2013

Loma Loma Loma

Mä oon ollu jo ihan lomatunnelmissa koko viikon ja treenailut on jääny aika vähiin. Ja kouluhommia on myös riittäny. Mutta tänään oltiin Laran ohjatuissa treeneissä Ojangossa. Siellä oli teemana voi. No tehtiin vähän omatoimisesti seuraamista ja sitten kontaktin pitoa perusasennossa. Sitten ohjatusti ruutua ja zetaa.
Ruudussa vauhti on hyvä, mutta muuten homma onkin ihan vaiheessa. No nyt pitää harjoitella sitä paikkaa lyhyeltä matkalta sillain näyttöruutuna. Naksutella sitä ja vaatia Laraa odottamaan siellä siesomassa että tuun palkkaa, jotta saan siihen vähän kärsivällisyyttä. Hienosti se kyllä sitä paikkaa tarjoo. On se vaan niin fiksu <3 Kouluttajakin sano että kyllä on hieno pikkutyttö ja kyllä te pitkälle pääsette kun  se on sellanen ku on ja mä oon motivoitunu :)
Zetassa koitettiin että meneekö Lara istumaan ja kyllähän se menee. Jos Lara jotain osaa niin istua :D Kuten olen aiemminkin todennut… Pitää muistaa treenata sitä miten siinä pitää kävellä ja että se pysyy asennoissa vaikka kävelen sen takaa.
Huomenna lähden kohti Thaimaata ja Larppi menee äidille ja sitten Sadulle hoitoon niin blogi hiljenee kolmeksi viikoksi :) Oikein ihanaa Joulua kaikille!!!!
Hullut koirat leikkii lumella (pikku räksyttäjä kuvassa äitin koira Mandy ja ihminen mun sisko Milla)

Sain mun kaverilta Emmiltä superhienon joulupiparin :)

Larppi söpöilee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti